שבוע עמוס ב 'מרי לו' עבר על היכל התיאטרון במוצקין כשצביקה פיק, המאסטרו בכבודו, הגיע השבוע להיכל התיאטרון במוצקין שם התקיימה הבכורה הארצית של המחזמר מרי לו שמבוסס על שיריו. דקות לפני ההופעה הוא ישב בגרין רום ונהנה מארוחת בשר וצ'יפס ולאחר הארוחה, לקול מחיאות הכפיים של הקהל, הוא התיישב ליד מנכ"לית היכל התיאטרון, דפנה צורי, ונהנה מהביצועים של כוכבי המחזמר. השחקנים טום באום וגיא זוארץ גרמו לפרצי צחוק, והוא התרגש באופן מיוחד משירתם של מאיה בוסקילה, גיא זוארץ ואסף הרץ. גם כוריאוגרפיית הריקודים הלהיבה . "אין דברים כאלו" אמר בסוף ההופעה.
פיק, אשר מופיע בחודש הבא בהיכל, הוזמן על ידי קאסט השחקנים להדרן. הקהל התלהב ולא הפסיק למחוא לו כפיים… למחרת היום התקיימה פרידה מרגשת מהבמאי סטיבן דקסטר אשר הגיע במיוחד מלונדון כדי לביים את "מרי לו".
לדקסטר זו כבר הפעם השנייה שהוא מביים את מרי לו. גם את הגרסה הראשונה שרצה 400 פעם על במות ישראל הוא ביים בהצלחה רבה. השחקנים חגגו לו עם עוגה עליה נכתב, באנגלית כמובן, אנחנו אוהבים אותך סטיבן, נתנו לו זר פרחים ואף הזמינו אותו אף להדרן על הבמה כשהתרגשות עצומה נרשמה בקרב כולם.