בשעה טובה ומוצלחת עברה אתמול (21.2.16), הבכורה הארצית של המחזמר מרי לו בהיכל התיאטרון במוצקין. ואיך עברה? ב- וואוו גדול. אז הנה קצת סיפורים מאחרי הקלעים: הוריו של טום באום הגיעו במיוחד ברכבת מתל אביב כדי לצפות בבכורה של בנם והתרגשו מאוד. הם גם לא רצו לעלות על ההסעה בתום ההצגה וחיכו לרכבת של חצות כדי לשוב לתל אביב. ועל זה נאמר- גאווה של הורים. את חצי הגמר של הישרדות, בהנחייתו, ראה גיא זוארץ בגרין רום שבהיכל התיאטרון במוצקין…. את המחזמר שהיה אמור להיות בהיכל באחד במרץ, דחתה ההפקה לתאריך אחר משום שבתאריך זה יתקיים הגמר. מאחר ומדובר בשידור ישיר וגיא גם מככב בהצגה וגם מנחה את הגמר, לא הייתה ברירה אלא לדחות את ההפקה.

התרגשות עצומה אחזה בשחקנים לפני  המופע והתרגשות עצומה הייתה לקהל אחרי המופע. עשרות רבות גדשו את הרחבה שליד חדר האומנים כדי לתפוס את אחד מהכוכבים ולהצטלם איתו. אסף הרץ, שיר מורנו, גיא זוארץ, מאיה בוסקילה, ישראל אטיאס, טום באום ועוד רבים אחרים עמדו עוד שעות ארוכות והצטלמו עם המעריצים הרבים.

השבוע מגיע גם היוצר, צביקה פיק לחזות בבייבי שלו….בהחלט הפקה שווה!

דפנה צורי, מנכ"לית ההיכל במוצקין, מדוע בחרו לקיים את הבכורה הארצית בהיכל התיאטרון במוצקין?

"הבכורה הארצית הייתה במוצקין כי המפיק דודי ברקוביץ' מאמין בהיכל כמקום שיכול להוות תנופה למחזמר אח"כ בכל הארץ מכיוון שהצלחה בהיכל מהווה פתיחה טובה למסע בכל רחבי הארץ. השחקנים קיבלו בהיכל בית חם בחזרות ונהנו מאוד ואנחנו מרגישים בהיכל כחלק מההפקה ואנחנו שמחים לשמש בית חם לשחקנים וגאים שמוצקין נבחרה להצגה החדשה. גיא זוארץ, מאיה בוסקילה, אסף הרץ, שיר מורנו וטום באום וכולם פשוט מדהימים, ההפקה כייפית וכולם מצוינים. אין רגע דל".

עד מתי המחזמר רץ בהיכל ?

"כל השבוע עד יום שני וחוזר בקיץ".