התרגשות קלאסית עם גיל שוחט עונה 2023-24
מנהל אמנותי, מנצח, מנגן ומנחה הסדרה גיל שוחט.

סדרת מאסטרו גיל שוחט במוצקין כבר הפכה לשם דבר במדינה כולה. אין עוד סדרה מוזיקאלית בקנה מידה דומה, המתרחשת בליל שישי, עם מיטב האמנים, הזמרים, היוצרים, המקהלות והתזמורות, המשלבת בין הקלאסיקה של הפופ, המוזיקה הישראלית והמוזיקה הקלאסית, וכן מחול, תיאטרון ובידור - והכל באווירה המיוחדת שמשרה המאסטרו. הוויתה של אומנות המוזיקה איננה מתמצה רק ביופי וברושם שלה, אלא עוסקת גם בהתעלות הנפש ובהעצמה אישית וקולקטיבית. לאורך ההיסטוריה העולמית, עמדה המוזיקה והיצירה כמזור, מקור השראה, ובעיקר מחולל אנרגיה וכוח, עד העצמה וגדילה. התעלות ואיכות - זהו המסר של העונה החדשה של גיל שוחט בהיכל התיאטרון בקריית מוצקין. מסר של תקווה, של תרבות ויצירה, של משמעות מחודשת להוויתינו. כל ההפקות והמחוות הינן מקוריות, ייחודיות ויעודיות לקהל הסדרה היוקרתית הנוכחית.

מנהל מוזיקלי גיל שוחט

אהבה היא שיר לשניים

הקונצ'רטו הכפול לשני כינורות, מאת באך, הקונצ'רטו הכפול לכינור ולצ'לו מאת ברהמס וקונצ'רטו לפסנתר בארבע ידיים מאת גיל שוחט.
זמרת האופרה הווירטואוזית אהובת הקהל קסניה גלונטי ‏חוברת לטנור הידוע נמרוד גרינבוים לביצועים מסמרי שיער של דואטים ידועים ואהובים.

בהשתתפות: קסניה גלונטי, נימרוד גרינבוים, יובל אדמוני - פסנתר, תמי קאנאזאווה - פסנתר, ניתאי צורי - כינור, גריגורי ינובסקי - צ׳לו, ריטה שטרייכמן - כינור, תזמורת סימפונט רעננה.

*ניתן לקחת כהצגת בחירה בתוספת 50 ש"ח